سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افراد مشهور مبتلا به اضطراب 2

1-آدل

Adele

اضطراب عملکرد چیزی است که این ستاره فوق العاده در تور با آن سروکار دارد. وی در مصاحبه ای با رولینگ استون گفت: "من از مخاطبان می ترسم." وی گفت: "یک نمایش در آمستردام ، من آنقدر عصبی بودم که از آتش سوزی فرار کردم. ... من فقط باید تحملش کنم اما من تور را دوست ندارم. من حملات اضطرابی زیادی دارم. "

2-خانم الیوت

Missy Elliott

شامگاه قبل از اجرای نیمه تمام وقت سوپر بول در سال 2015 ، الیوت حمله شدید وحشت داشت که به کمک پزشکی نیاز داشت. درست قبل از ورود ، او به خودش حرفی زد. وی به مجله بیلبورد گفت: "من گفتم ،" اگر بتوانم از این مرحله فراتر بروم ، می دانم که تمام مراحل رقص من به مرحله اجرا خواهد رسید. " "من می دانم که این چیزی نبود جز لطف خدا که مرا بلند کرد و مرا از آن عملکرد گرفت."

3-کیم کارداشیان وست

Kim Kardashian West

اضطرابش وقتی پشت فرمان است افزایش می یابد. درمان و راهبردهای دیگر مانند تمرین های تنفسی به شما کمک کرده است. "من فقط می خواهم از اضطراب خودم گذشته ام و زندگی را پشت سر بگذارم. ... من هرگز اضطراب نداشتم و می خواهم زندگی خود را پس بگیرم "، او در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی واقعیت خانواده اش گفت.

4-کریستن بل

Kristen Bell

این ستاره فیلم و سینما از زمان کودکی داروهای افسردگی و اضطراب مصرف کرده است. او در این مصاحبه در سال 2016 صحبت کرد. وی گفت: "من امروز آن را مصرف می کنم و شرمنده نیستم ، زیرا مادرم به من گفته بود ،" اگر اینگونه احساس کنی ، با پزشک خود صحبت کن ، با یک روانشناس صحبت کن ، ببین چگونه می خواهی به خودت کمک کنی. " "

منبع:

https://www.webmd.com/anxiety-panic/ss/slideshow-celebrities-anxiety